Monthly Archives: gegužės 2014

Apie negabaritinių krovinių ateities perspektyvas Lietuvoje

sunkiasvoriu kroviniu pervezimasPietų Baltijos regione kiekvienais metais yra išduodama daugiau nei 60 000 leidimų gabenti negabaritinius krovinius. Šis skaičius vis didėja dėl energetikos projektų statybos modernizavimo vystymosi. Todėl dauguma šalių ėmėsi tam tikrų priemonių, kad negabaritinių krovinių gabenimas būtų kuo sklandesnis ir greitesnis.

Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas kartu su partneriais iš Švedijos ir Vokietijos įgyvendino projektą, kuriuo siekiama pagerinti krovinių gabenimą pietiniame Baltijos regione. Daugiausia atstovų buvo iš Lietuvos, todėl projekto pavadinimas buvo „Negabaritinių krovinių pervežimas Klaipėda“. Kiekviena šalis turi skirtingus įstatymus, todėl nenuostabu, kad dėl biurokratinių kliūčių krovinių gabenimas dažnai tampa labai sudėtingų procesu.

Projekto tikslas yra gauti daug informacijos apie pietinio Baltijos regiono transportą – struktūrizuotus maršrutų žemėlapius, skirtingų šalių įstatymus ir leidimų išdavimus. Tikėtina, kad surinkta informacija palengvins ir pagreitins vežėjų darbą.

Buvo vykdomi tarptautiniai susitikimai, kurių metu verslininkai dalinosi patirtimi Taip pat buvo galimybė ir susirasti kitų verslo partnerių projektų. Sunkiasvorių krovinių pervežimas buvo potencialiai analizuojamas mokymų metu.

Verta paminėti, kad Lietuvoje yra planuojama statyti Visagino atominę elektrinę. Projekto inžinieriai sako, kad Lietuvoje bus pirmą kartą transportuojamas toks didelis kiekis krovinių (apie 1000 tonų negabaritinių krovinių, kurių ilgis daugiau nei 20 metrų ir 4-9 metrai ilgio ir pločio). Tai rekordinis kiekis Lietuvoje, nes kol kas buvo vežami tik kiek daugiau nei 500 tonų kroviniai.

Yra labai svarbu pasirinkti didelę patirtį ir tinkamą įrangą turinčią negabaritinių krovinių pervežimo bendrovę. Sunkiasvoriams kroviniams reikia visiškai kitokios įrangos nei paprastiems.Negabaritinių krovinių gabenimas yra labai sudėtingas procesas, kuris reikalauja itin kruopštaus planavimo. Reikia kurti ypatingus komunikacijos planus, kuriais siekiama užtikrinti kelių infrastruktūros plėtrą. Po to yra ruošiami maršrutai. Jei visi darbai bus atliekami, atsižvelgiant ir į vystymosi galimybes pramonės zonoje, tuomet Lietuvos regionas taps tikrai patrauklesniu potencialiems investuotojams.

 

 

10 geriausių patarimų, kaip greitai numesti svorį

maisto papildai sportuiKai kuriems žmonėms pasisekė ir jie iš prigimties yra liekni ir sveiki. Tačiau daugelis turi stengtis ir rūpintis savimi – sportas, sveika, mityba, maisto papildai sportui – štai kas yra aktualu didžiajai daliai mūsų visuomenės. Čia bus pateiktas pratimų, kurie geriausiai padeda kovoti su antsvoriu, sąrašas. Pateikti pratimai yra geriausi, kai Jums reikia numesti svorį labai greitai, bet tuo pačiu ir saugiai:

  1. Step aerobika. Tiesa yra ta, kad per valandą laiko šios treniruotės Jūs galite sudeginti iki 800 kalorijų. Tai ne tik kardio pratimas, bet ir puiki kojų raumenų treniruotė. O kojų raumenys yra didžiausi Jūsų kūno raumenys, kuriems reikia daugiausia energijos.
  2. Bėgimas į kalną. Pavyzdžiui, futbolininkai gali įbėgti į kalną labai greitai, trumpam pajudėti atgal ir vėl pakartoti. Jei darysite tai intensyviai bent 30 minučių per dieną, be problemų atsikratysite 500 kalorijų. Tai didelio intensyvumo treniruotė, kuri padeda sustiprinti raumenis, atsikratyti riebalų ir daug išprakaituoti.
  3. Važiavimas dviračiais. Greitai mindami dviratį galite sudeginti 1000 kalorijų, lėtu tempu – 500. Minkite kiek galite daugiau ir tikrai sudeginsite daugybę riebalų.
  4. Svorių kilnojimas. Ar žinojote, kad kultūristai gali sudeginti daugiau kaip 1000 kalorijų per valandą? Jei palaikysite širdies ritmą virš 125 kartų per minutę, kai kilnojate svarmenis, Jūs ne tik tvirtinsite raumenis, bet ir deginsite riebalus.
  5. Boksas. Per vieną valandą galite sudeginti virš 800 kalorijų.
  6. Plaukimas. Jei plauskite vidutiniu tempu valandą laiko, sudeginsite iki 800 kalorijų. Plaukimo metu dirba visi kūno raumenys.
  7. Irklavimas. Intensyviai irkluojant, yra galimybė sudeginti iki 600 kalorijų per valandą. Greitai sulieknėsite, nes irkluojant dirba kojų, rankų ir nugaros raumenys.
  8. Tenisas. Tai ne tik linksmas ir įdomus sportas, bet ir labai naudingas, metant svorį. Per valandą galima sudeginti iki 800 kalorijų.
  9. Šokiai. Galite rinktis iš daugybės šokių rūšių ir sudeginti 800 kalorijų per valandą intensyvių mokymų metu. Tai vienas smagiausių lieknėjimo užsiėmimų.
  10. Kovos menai. Aktyvūs kovos menai gali padėti sudeginti iki 800 kalorijų per valandą. Ne tik daug išprakaituosite, bet ir išmoksite savigynos subtilybių, kas tikrai pravers Jūsų gyvenime.

Atminkite, kad, jei norite greitai numesti svorį, Jūs turite ir labai kruopščiai sekti savo mitybą, nes intensyviai sportuojant reikia gauti daugiau vitaminų ir įvairių medžiagų. Jums negalima persivalgyti, taip pat Jums turėtų rūpėti ir papildai sportui, nes jie padeda greičiau pasiekti norimus rezultatus.