„Google AdWord“ suteikiami privalumai

google adwordsKiekvienam verslininkui – tiek pradedančiam, tiek senai užsiimančiam verslu, reikia reklamos. Šiuo išmanių technologijų metu, kai beveik visi mūsų naudojasi kompiuteriais, geriausia reklama yra internete. Google AdWords – greičiausias ir sėkmingiausias būdas pritraukti didelį srautą lankytojų savo internetinėje svetainėje. Ši reklama suteikia nemažai privalumų:

  1. Paprasta naudotis, jei kreipiatės pagalbos į sertifikuotus „Google“ partnerius. Jie turėti prieigą prie „Google“ paskyros ir kuria skelbimus. Tuomet yra kuriama reklaminė kampanija su antraštėmis ir paskirties nuorodomis. Tuomet yra parenkami raktiniai žodžiai – tai, kas bus nukreipiama į Jūsų skelbimą. Raktažodžių įrankis padeda efektyviai parinkti tinkamiausius žodžius, sužinoti jų konkurenciją, mėnesines paieškos normas ir kita. Sutikite, retas verslininkas pats turi laiko prižiūrėti savo reklamines kampanijas?
  2. Prieinama kaina. Nereikia mokėti milžiniškų pinigų reklamai televizijoje, laikraštyje ar radijuje. Google AdWords nenustato minimalios kainos konkretiems skelbimams. Ši reklama veikia kasdien, o taip pat yra galimybė bet kada sustabdyti kampaniją ir vėl paleisti.
  3. Mokėti reikia tik už paspaudimus. Kol lankytojai neapsilanko Jūsų svetainėje, nereikia mokėti pinigų. Tai reiškia, kad Jūs mokate tik už kiekvieną savo potencialų klientą, kuris apsilanko internetinėje svetainėje. Jei jaudinatės, kad srautas bus didelis ir teks daug sumokėti, nieko tokio, nes galima nustatyti paspaudimų ribą iki sekančios dienos. Jei tas pats vartotojas apsilanko kelis kartus per dieną, mokėti reikia tik už vieną apsilankymą. Taip pat galima net nustatyti laiką, kuriuo metu bus rodomas Jūsų skelbimas. Biudžetą galima reguliuoti labai lanksčiai.
  4. Tikslinė klientų auditorija. Yra galimybė pasiekti tik tikslinius, potencialius klientus. Pavyzdžiui, jei prekiaujate apsauginėmis pirštinėms, tinkamai nustačius, Jus ras tik žmonės, ieškantys apsauginių drabužių.
  5. Lankstumas. Jūs nesate nuolatos pririštas prie „Google“ kampanijos. Esant reikalui, visada galima sustabdyti kampaniją arba laikinai pristabdyti, redaguoti jos turinį arba bet kada pradėti iš naujo. Atminkite, Jūs mokate kasdien, tik po paspaudimų, todėl prarasti tikrai neturite ko.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *