Negabaritiniai kroviniai, gabenami iš Klaipėdos

negabaritinių krovinių pervežimas klaipėdaKiek daug problemų gali staiga atsirasti, kai valstybei, ar fiziniams/juridiniams asmenims tenka vežti į kitą šalį stambius krovinius. Jei kroviniai yra itin didelio svorio, arba nestandartinių išmatavimų – jie yra priskiriami prie negabaritinių krovinių kategorijos ir ateina metas ieškoti reikiamos bendrovės, kuri turėtų reikiamą transportą tokiems kroviniams gabenti. Negabaritiniai kroviniai yra gabenami dviem būdais: sausumos arba jūros keliu. Negabaritinių krovinių pervežimas Klaipėda yra vykdomas išskirtinai šiame mieste, kai reikia pervežimo jūros keliais. Klaipėdoje yra puikiai ir strategiškai išdėstytas jūros uostas, iš kurio galima gabenti gabaritinius ir negabaritinius krovinius specialiu transportu. Negabaritinių krovinių pervežimas Klaipėda siūlo lanksčias sąlygas ir reikiamus tentinius laivus, kuriais stambūs kroviniai galėtų sėkmingai pasiekti savo tikslus. Tokiais atvejais dar reikia atsižvelgti ir į tai, nuo kur krovinys turės pasiekti Klaipėdą. Pavyzdžiui, jei krovinys yra itin stambūs, jo matmenys per daug dideli (pavyzdžiui, laivas, pramonės, žemės ūkio mechanizmai, staklės ir kita)  – juos nugabenti nuo kokio Vilniaus iki Klaipėdos sausumos keliu bus sunku. Taigi, reikės gauti tam tikrus valstybinius leidimus, įvairius raštus, kurie patvirtintų arba paneigtų tam tikras krovinio gabenimo sąlygas. Jei negabaritinis krovinys yra valstybės nuosavybė ir itin vertingas, brangus – dažnai toks gabenimas yra vykdomas net ir su policijos palyda. Kai kuriais atvejais šios palydos būna ir atsisakoma, nes kai kurie žmonės nori kuo daugiau sutaupyti. Bet, juk jei negabaritinis krovinys priklauso valstybei – geriau jau rasti pinigų investavimui, nes, jei kažkas nutiks, krovinio jau niekas nesugrąžins. Manau, kad svarbiausia yra rūpintis saugumu, o tik po to finansiniais klausimais. Juk, jei turite nuosavą lėktuvą, jachtą, ar kokias nors cisternas – tikrai reiškia, kad turite pinigų ir nėra reikalo taupyti, norint pergabenti negabaritinius krovinius.Tam tikrais atvejais, vežti krovinio be policijos palydos – Jums net ir neišeis, kadangi įstatymas skelbia, jog visi negabaritiniai kroviniai, kurių ilgis ilgesnis, nei 24 metrai, arba, jei plotis yra didesnis kaip 3,5 metro. Taip pat tas pats galioja ir, jei transporto priemonė, su kuria yra gabenamas negabaritinis krovinys viršija prieš tai minėtuosius skaičius. Policijos palyda, tokiu atveju važiuoja su mirksinčiais signalais ir šviesomis, todėl visi eismo dalyviai turi kreipti į tai dėmesį ir, jei reikia trauktis į šalį. Labai daug problemų gali kilti ir tais atvejais, kai dėl itin masyvaus krovinio reikia šalinti nuo kelio, pavyzdžiui, ženklinimą, ar kitus atributus. Sunkumų kyla, jei krovinį reikia vežti per viadukus, ar tiltus. Būtent dėl to, kuo sudėtingesnis ir didesnis, ar sunkesnsi krovinys – tuo ilgiau turi būti planuojamas kuo optimalesnis gabenimo maršrutas jam.

Jūroje jau viskas kitaip. Ten erdvės yra beribės, tačiau, priklausomai nuo negabaritinio krovinio, kartais būna sunku rasti stambių gabaritų laivus. Būna ir taip, kad juos reikia skolintis iš kitur.   Taigi, yra daug įvairių variantų, kaip galima gabenti negabaritinius krovinius. Tereikia tik pasirinkti tam reikiamas paslaugas teikiančią bendrovę ir viską derintis su ja. Juk reikės planuoti išsamų maršrutą, apgalvoti daug ir skirtingų detalių, pagaliau kažkokiu būdu reikės krovinį ir pakelti, bei įstatyti, tai į priekabą, tai po to į laivą. Visam tam reikia ir lėšų ir laiko. O juk laikas ir lėšos yra svarbiausi dalykai, kai tenka kalbėti ir planuoti ne tik negabaritinių krovinių gabenimą, bet ir visų kitų krovinių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *