Operatyvus siuntų vežimas į Norvegiją

Norvegija (šiaurinė Europos valstybė) sąlyginai yra gana toli nuo Lietuvos, todėl yra svarbus operatyvus siuntų vežimas į Norvegiją, kad siuntos kaip galima greičiau pasiektų šią šalį. Įvairios siuntos gabenamos skirtingai kiekiais ir tikrai ne tomis pačiomis transporto priemonėmis. Nedidelės siuntos keliauja mikroautobusai, didesnės – sunkvežimiais, vilkikais puspriekabėse. Tuo ratpu skyti produktai vežami cisternomis. Taigi kalba gali eiti apie tokias siuntas, kurios yra prekybinės (mažmeninės arba didmeninės), ir apie tokias siuntas, siuntiniaikurias siunčia vieni fiziniai asmenys kitiems mikroautobusais. Operatyvus siuntų vežimas į Norvegiją aktualus tik verslui, tiek ir pavieniams visuomenės nariams, kurie savo siuntų be galo laukia, kai giminaičia praneša, kad jau keliauja staigmena. Tik gaila, kad ta staigmena negali būti patys giminaičiai, kurie impulsyviai, be kvietimo, į svečius atvyktų, nes žino, jog visada yra laukiami. Negali, nes Lietuvoje daug papildomų santaupų turėti tiesiog nepavyksta. Tad ir nekeliauja, patys, o tik siuntas kartais nusiunčia bei laukia, kada giminaičiai nors trumpam sugrįš į Lietuvą pasisvečiuoti. Na, o su verslu nieko labai skirtingai nevyksta. Verslininkai laukia, kol jų įmones pasieks viena ar kita siunta ir jie galės įmonėje su ta siunta dirbti, paleisti ją į vietinę rinką. Taip gyvenimas pamažu ir juda į priekį. Tik į priekį, nes laiko atgal neatsuksi ir ne visas klaidas galėsi pataisyti. Pavyzdžiui, ant siuntos klaidingai užrašytas gavėjo adresas yra didelė klaida, dėl kurios siunta gali grįžti atgal siuntėjui. Tokiu atveju laiko atgal neatsuksi, klaidos nepataisysi, teks tą pačią siuntą siųsti iš naujo, vėl iš naujo mokėti už siuntos siuntimą. Taigi, klaidos kartais atneša finansinius nuostolius, dėl kurių ir punktualumui smarkiai nusižengiama. Versle tai yra nedovanotina, nes galima taip labai greitai kliento netekti dėl žodžio nesilaikymo ir net šaukimo į teismą įmonė gali sulaukti, jei gavėjui (užsienio įmonei) laiku negauta siunta smarkiai pakenkė. Kraštutinumai yra baisus dalykas ir jų reikia vengti. Va, jei siuntų vežimas į Norvegiją užstrigtų šventinių žiemos laikotarpiu, tai nėra taip jau baisu, kad kokia dovanėlė ką nors pasieks ne pirmą Kalėdų dieną, o Kalėdoms pasibaigus. Pasaulis dėl to tikrai nesugrius, o giminaičiai ar draugai nesupyks. Juk šventės, tai metas, kada visi atlaidūs ir draugiški, nes nenori įsileisti vidun jokių neigiamų emocijų. Žinoma, tai nėra lengva, bet, reikia stengtis būti gerai nusiteikus nesvarbu, kas benutiktų.

Siuntos pačios į kitas šalis nenukeliaus, tad tenka kam nors dirbti kurjeriais, tarpininkais tarp gavėjų ir siuntėjų. Kurjeriai siuntėjams ir gavėjam visiškai svetimi žmonės, bet vis tiek tenka kurjeriais pasitikėti, nes kito kelio nėra. Galų gale, kai už samdomą paslaugą mokami pinigai, tai ji atliekama kokybiškai, kitaip siuntų verslas nukentėtų. Siuntų vežimas į Norvegiją – dažna kurjerių pareiga, už kurią jie gauna atlyginimą. Kartą per savaitę jie tradiciškai išvykta į Norvegiją kelioms dienoms, o po to vėl grįžta į Lietuvą. Tad, kai kurjeris dirba tarpininku tik tarp dviejų šalių, lietuvos ir Norvegijos, jis savo namus ir šeimą mato pakankamai dažnai. Visai kas kita yra tarptautiniams reisų vairuotojams, kurie namuose gali nepasirodyti ir 2-3 mėnesius, kol baigia darbo reikalus ir gali grįžti namo trumpam. Trumpam, nes netrukus ir vėl teks sėsti į sunkvežimį ir toli iškeliauti. Darbas yra darbas, patys pasirenkame, ką dirbame.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *