Pagalvės pritaikytos jūsų kūnui

Pagalvės

                   Mūsų   kūno anatomija yra tokia, kad gulint   galvai yra reikalinga tinkama atrama jūsų ramiam miegpagalveui, kad   neiškryptu jūsų   stuburas. Todėl dar senovės egiptiečiai sugalvojo medines atramas ant kurių   jie dėdavo galvą ir miegodavo. Tačiau   Europoje labai ilgai be konkurencijos   buvo pūkinės pagalvės. Tačiau labai dažnai vaikai net ir turėdami pagalves po galvą pakišą ranką, o tai reiškia, kad tikriausiai pagalvei nepakanka kietumo. Šiuolaikiškos ortopedinės pagalvės yra stačiakampė, o jos dydis yra jūsų pečių   plotis.   Amžiais žmonės   netinkamai miegojo, dėdavo pagalves po pečiais. Iš tiesų   pastorintas pagalvės kraštas turi tik liesti pečius. Tokiu būdu yra tinkamai palaikoma galva ir kaklas, bei stuburas   jūsų miego metu, tokiu   būdu atsipalaiduoja jūsų raumenys. Jei jūsų galva bus netinkamoje padėtyje tokiu   būdu miego metu jūsų kaklas nepailsės, o kaklo slanksteliai išsikreips. Tai gali jums sukelti galvos skausmą ir kitus nemalonius pojūčius. Tačiau reikia paminėti, kad tikrai nei viena pagalvė jums negalės išgydyto osteochondrozės. Todėl jokiu būdu nereikia tikėtis, kad pagalvės jūs išgydys. Tačiau jos gali palengvinti jūsų skausmus ir taip pat pagerinti jūsų būklę. Ką gi reikia žinoti, kai yra pasirenkamos pagalvės? Visų pirma, reikia žinoti, kad gera pagalvė palaiko galvą ir kaklą, padeda   visam   jūsų kūnui atsipalaiduoti. Taip pat verta atkreipti dėmesį į pečių plotį, tai kokia jūsų miego padėtis yra mėgstamiausia miego metu, kokio minkštumo yra čiužinys ir medžiaga iš kurios yra gaminamos pagalvės.

Kuo platesni jūsų pečiai, tuo aukštesnė turi būti jūsų pagalvė, kad jūs gerai išsimiegotumėte. Jei žmogus miega ant nugaros, tokiu atveju   jam yra reikalinga žema pagalvė, nei miegant ant šono. Jei jūsų čiužinys   yra minkštas, tokiu atveju pagalvės turi   būti pakankamai žemos, nei miegant ant kieto paviršiaus.   Jei jūsų ranka yra nuolat   dedama po pagalve, tokiu atveju jūsų pagalvė jums yra per žema. Jei jums miego metu   bus nepatogu tokiu atveju tikriausiai jūsų pagalvė   yra per aukšta. Jei jums ryte   skauda kaklą, o pečiai jūsų yra mediniai, tokiu atveju jūsų pagalvė taip pat yra per žema, o čiužinys yra labai kietas. Kuo gi skiriasi pagalvės? Jos skiriasi pagal savo plotį ir ilgį, aukštį, formą, naudojamas medžiagas   ir atitinkamai pagal kainą. Kalbant apie pagalvės ilgį ir aukštį viskas yra pakankamai paprasta, kadangi yra parenkama   viskas ko jums reikia. Daugelio pagalvių   ilgis yra nuo 40 iki 80 cm, o plotis nuo 30 iki 50 cm. Vienintelis   dalykas į kurį reikia atkreipti dėmesį, kad pagalvės plotis   nebūti didesnis nei čiužinio plotis.

Kalbant apie pagalvės aukštį jis turi būti nuo 6 iki 16 cm. Jei jūsų pečiai yra labai platūs, tokiu atveju jums verta pasirinkti   aukštesnes pagalves. Taip pat aukštos pagalvės gali būti   perkamos miegui ant kieto čiužinio. Daugeliui žmonių yra tinkamas 10-14 cm   aukštis. Dažniausiai pagalvės yra minkštos, todėl dažniausiai plius-minus 1 cm   nėra   labai svarbus.   Pagalvės   gali būti kelių pagrindinių formų. Yra du pagrindiniai variantai, tai yra klasikinė forma, kuri yra patogi ir įprasta. Prie jos   jums nereikės įprasti. Taip pat yra ortopedinės formos pagalvės. Tokias pagalves jums gali rekomenduoti   gydytojas, tai nėra įprasta , tačiau teisinga   forma. Tokiu būdu bus geriau palaikomas   jūsų kaklas, jam bus   sukurta papildoma   atrama. Kai yra gaminamos pagalvės taip pat yra naudojamos įvairios medžiagos.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *