naturalus produktai

Kaip sveika mityba gali pagerinti Jūsų gyvenimą?

Daugelis žinome, kad tik sveikas maistas ir visavertė mityba gali pagerinti mūsų gyvenimo kokybę. Tačiau, ar teko susimąstyti, kaip būtent natūralūs produktai veikia mūsų gyvenseną?

Jau nuo seno yra įrodyta, kad sveikas maistas padeda išlaikyti tinkamą svorį, gerina nuotaiką, padidina energijos lygį, įkvėpia aplinkinius taip pat pradėti sveikai gyventi.

Sveikos mitybos plano esmė – susidaryti tokį valgiaraštį, kuriame netruktų daug vaisių ir daržovių, neskaldytų grūdų, neriebių pieno produktų ir liesų baltymų. Reikėtų susilaikyti nuo cukraus ir produktų, didinančių cholesterolio kiekį. Tinkamą svorį galite išlaikyti ir, jei kiekvieną dieną suvalgysite tiek maisto, kiekreikalauja dienos kalorijų norma.

Atminkite, kad sveikas maistas ir svorio kontrolė padeda išvengti tokių ligų, kaip cukrinis diabetas, širdies ir kraujagyslių ligos, palaiko gerą psichinę būklę, mažina depresiją.

Vienas svarbiausių privalumų, kurį suteikia sveika mityba – tai geros nuotaikos išlaikymas. Sutikite, kad nuo geros nuotaikos priklauso daugelis veiksnių gyvenime. Sveiki pusryčiai, subalansuotų liesų baltymų su sveikų grūdų angliavandeniais vartojimas daro teigiamą įtaką organizmui. Taip pat yra labai svarbu gauti pakankamą kiekį folio rūgšties, omega-3 riebalų rūgščių, mažinti suvartojamo alkoholio kiekį ir cukrų. Ilgainiui, Jūs pajusite, kad Jums sumažėjo depresijos požymiai, jei tokių buvo.

Angliavandeniai yra atsakingi už serotino (nuotaiką gerinančio neuromediatoriaus) gamybą smegenyse. Tačiau verčiau yra rinktis nesmulkintų grūdų angliavandenius, nes jie nuotaikai suteikia ilgesnį poveikį.

Verta paminėti, kad natūralūs produktai padeda palaikyti energijos kiekį, o tai yra labai svarbu, jei Jūs sportuojate. Ypač svarbu, kad organizmui netrūktų mineralinės geležies, kuri pernešą deguonį po visą kūną, kas padeda jausti pakankamą energijos lygį. Iš maisto produktų, kurie turi daug geležies, galima paminėti lapines daržoves, pavyzdžiui, špinatus. Atsisakykite kepto maisto. Jis suteikia energijos „bombą“ tik iš pradžių, nes po to greitai išblėsta. Verčiau rinkitės sveikus užkandžius: riešutus, vaisius, jogurtą, neriebų sūrį. Saikingai vartokite kofeino produktus ir gerkite daug vandens.

Sveika mityba tiesiogiai paveikia ne tik Jūsų gyvenimą, bet ir įkvepia Jūsų šeimos narius ir artimuosius. Sportas ir sveikas maitinimasis yra užkrečiama veikla, todėl naudą turėti galės kiekvienas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *