Verslas. Kroviniai į Varšuvą beveik kiekvieną dieną

Dabartinio laikotarpio, t. y., po euro įvedimo Lietuvoje, krize gal ir nepavadinsi, bet keitėsi daug kas. Pavyzdžiui, smarkiai kito produktų kainos, paslaugų sektoriu liko gal kiek pastovesnis. Tačiau, esame tikri, kad visi gyventojai pastebėjo vieną esminį dalyką. Prekybos centruose ir kituose prekybos taškuose, kalbant ne tik apie maistą, bet ir apie kitus daiktus (baldus ir pan.), žymiai padaugėjo lenkiškos produkcijos. Verslininkai jau pasvėrė, kad jiems tai atsiperka. Lenkijoje jie nusiperka pigesnės produkcijos ir Lietuvoje parduoda brangiau. Logiška, juk kuro kaina prisideda, kol prekės atvežamos ir t. t. Antkainiai taip pat savo daro, tačiau tai vis tiek labiau pasiteisina nei pirkimas lietuviui iš lietuvio. Baisu! Bet geriau pakalbėkime apie tai, su kuo Lenkijoje bendrauja lietuviški miestai. Nenustebsite, kad tai yra ne kas kitas, o Lenkijos sostinė Varšuva!  Logistikos darbuotojai gali patvirtinti tai, kad kroviniai į Varšuvą reisuoja tikrai dažnai. O kodėl ne? Varšuva yra didelis miestas, už Vilnių tikrai didesnis, tai ten ir rinka platesnė, yra iš ko rinktis, ką partneriais laikyti, kur tiekėjus rasti.

Kroviniai į Varšuvą važiuoja nemaži, bet ir iš Varšuvos į Vilnių atvyksta tikrai ne vienas krovinys. Prekyba vyksta į abi puses, taip yra todėl, kad abiems miestam ir abiems valstybės šie glaudūs prekybiniai santykiai yra naudingi. Ir vieni, ir kiti nori savo produktą garsinti užsinyje, o ne tik šalies viduje. Kroviniai į Varšuvą keliauja beveik kiekvieną dieną, kadangi Lenkija yra sąlyginai netoli nuo Lietuvos. Iš esmės per dvi darbo sunkvežimiaidienas galima padaryti vieną reisą, įskaitant kelionę pirmyn bei atgal, iš bet kurio Lietuvos kampelio į Varšuvą ir atgal. Tai verslui yra iš tiesų patogu, nes prekės greitai pasiekia tikslą. Furistai neturi didelių problemų, nes Lietuvoje tikrai yra rusakalbių, o lenkijoje rusų kalba tikrai galima susikalbėti. Jei vairuotojai yra jaunesnės kartos, pasitenkina ir anglų kalba. Svarbu tai, kad kroviniai į Varšuvą važiuoja reguliariai ir reguliariai teikia pajamas mūsų verslininkams. Kaip jūs galvojate, ar nepasijaustų Lietuvoje, jei prekybiniai santykiai su Lenkija nutrūktų dėl kokių politinių nesutarimų? Būtų tikrai baisų, nes kainos dar labiau šoktų į viršų. Tokiomis sąlygomis lietuviai imtų net elementarių prekių nebeįpirkti. Laimei, kol kas dar viskas pakenčiama, nes bendradarbiavimas su lenkais vyksta geranoriškai ir verslininkai nėra linkę veltis į politinius kurstymus. Gerai, kai žmonės moka naudotis savo galva. Verslas lieka verslui, o politikai kartais kuo mažiau į tai kišasi, tuo geriau. Svarbu, kad VMI dirbtų sąžiningai ir tikrintų verslininkų buhalterines apskaitas, ar nėra juodų buhalterijų ir pan.

Kroviniai į Varšuvą važinėja, o kaip manote, ar tik lietuviai į Varšuvą krovinius veža? Manome, kad lenkai mūsų šalyje turi atidarę savo filialų, fabrikų ir pan., tad lenkų produkcija, gaminta lietuvių rankomis keliauja į Lenkiją. Taip ir sudaromi kroviniai į Varšuvą. Gal taip ir gerai, nes lietuviams yra sukuriama darbo vietų ir nereikia važiuoti laimės ieškoti į užsienį. Ne paslaptis, kad užsienio įmonės Lietuvoje moka geresnius atlyginimus nei lietuviai darbdaviai, kurie mokesčiais apkrauti arba mokesčių vengia įvairiais būdais, arba darbuotojus skriaudžia mažais atlyginimais. Tik va Lietuvoje norint įsidarbinti užsienio įmonėje ir įsidarbinti sunkiau, nes atranka griežtesnė, didesniais reikalavimais. Yra iš ko rinktis, kur dirbti, tik neaišku, ar tave pasirinks…

Daugiau informacijos: e-express.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *